Outsourcing IT

Outsourcing IT - gwarancja ciągłości pracy 

Oferujemy współpracę w zakresie kompleksowej obsługi informatycznej małych i średnich przedsiębiorstw. Nasze działania nie ograniczają się jedynie do roli zarządzania zasobami oraz usługami informatycznymi przedsiębiorstwa. Oferujemy profesjonalną i optymalną obsługę informatyczną dostosowaną do potrzeb Twojej firmy. Poprzez systematyczne zadnia polegające na weryfikacji poprawności działania zaplecza IT, usuwaniu usterek oraz natychmiastowej reakcji w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej, gwarantujemy bezpieczeństwo i optymalizacje pracy Twojego przedsiębiorstwa. Nasza oferta jest najlepszym sposobem na ograniczenie kosztów oraz podniesienie jakości działalności.

Chcemy żeby nasi Klienci czuli się bezpiecznie i mieli tą świadomość, że mogą się do nas zwrócić w każdej sprawie. Dlatego zapewniamy fachowe doradztwo oraz dbamy o niezawodne działanie urządzeń i sieci.

Formy współpracy

Jedną z podstawowych działalności naszej firmy są stałe umowy serwisowe. Taka forma współpracy z Klientem zapewnia wysoką jakość pracy jego systemu komputerowego. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych (np. sieci). Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, jeżeli system Klienta, to jeden komputer z drukarką, urządzeniem fiskalnym i oprogramowaniem sprzedaży - w takim przypadku także oferujemy możliwość stałej współpracy przy zachowaniu relatywnie niskich cen i wysokiej jakości świadczonych usług. Umowa serwisowa zapewnia m.in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania.

Drugą metodą współpracy są usługi doraźne. Wiele firm nie wymaga stałych konsultacji. Oferujemy wtedy usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji i nasze doświadczenie. Warto nas sprawdzić tym bardziej, że nasze ceny nie są wysokie.

Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu, a usługi doraźne opłacane są jednorazowo za wykonaną usługę.

Najczęściej spotykane usługi wchodzące w skład umowy serwisowej:

  • Audyt sprzętu i oprogramowania
  • Pomoc przy wyborze najlepszych rozwiązań informatycznych
  • Odnawianie infrastruktury informatycznej przedsiębiorstw
  • Doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu i oprogramowania
  • Archiwizacja danych
  • Instalacja, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania wspierającego działalność firmy
  • Naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego, konsultacje w zakresie możliwości i opłacalności jego modernizacji
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
  • Usuwanie wirusów komputerowych oraz zapobieganie infekcjom
  • Administracja wewnętrznej sieci komputerowej
  • Administracja serwerem


Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów na podstawie:

  • Ilości komputerów pod opieką
  • Czasu reakcji na wezwanie - standardowo wynosi do 3h. Istnieje jednak możliwość indywidualnych ustaleń
  • Ilości bezpłatnych wizyt w miesiącu - zależna od potrzeb
  • Administracji serwerami - zależy od złożoności infrastruktury serwerowej oraz zainstalowanych systemów operacyjnych
  • Administracji wewnętrznej sieci komputerowej
  • Zainstalowanego oprogramowanie