Pomoc zdalna

Kontakt

Dział handlowy
Serwis

Partnerzy

PI

comarch partner logo rgb comarch partner logo color

Szukaj

Pomoc zdalna

Świadczymy usługi informatyczne za pomocą połaczenia zdalnego realizowanego z użyciem sprawdzonego rozwiązania TeamViewer. Ten sposób realizowania usług pozwala na sprawne i szybkie przeprowadzenie interwencji serwisowej bez konieczności dojazdu do Państwa firmy. 

W celu uzyskania pomicy zdalnej należy pobrać program TeamViewer (klikając na poniższej ikonie), a po jego uruchomieniu wysłać do nas na adres biuro(at)innersoft.pl lub podać telefonicznie na numer 32 261 80 01 wygenerowane ID i hasło. To pozwoli nam na połączenie się z Państwa komputerem i wykonanie zleconych prac.

  tv
 


Usługa pomocy zdalnej jest usługą płatną. Dla firm posiadających umowy serwisowe czas pracy w ramach pomocy zdalnej jest rozliczany w ramach posiadanej umowy.

 

 

Umowy serwisowe

Korzyści z podpisania umowy serwisowej

Podpisanie z naszą firmą umowy serwisowej oznacza dla Państwa koniec zmartwień związanych z utrzymaniem własnego systemu informatycznego, co pozwala skoncentrować się na docelowej działalności Państwa firmy. Takie podejście do problemu informatyzacji zwane outsource'ingiem informatycznym pozwoli Państwu na obniżenie bezpośrednich i pośrednich kosztów utrzymania systemu informatycznego firmy.

Zatrudnianie na stałe pracowników zajmujących się utrzymaniem infrastruktury informatycznej w firmie staje się zbyteczne.

Zyskują Państwo do dyspozycji wyspecjalizowany zespół doświadczonych informatyków, mających dostęp do wsparcia oraz zaplecza technicznego, konsultujących swoje poczynania bezpośrednio z dostawcami sprrętu komputerowego przy rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów.

KOSZTY UMOWY SERWISOWEJ

Koszt umowy serwisowej uzależniony jest od ilości sprzętu oraz zakresu świadczonych w jej ramach usług informatycznych. Ustalenie niniejszej ceny następuje po przeprowadzeniu przez nas w Państwa firmie audytu dotyczącego ilości i rodzaju sprzętu, który ma zostać objęty niniejszą umową oraz zakresu wykonywanych w jej ramach usług.

Outsourcing IT

Outsourcing IT - gwarancja ciągłości pracy 

Oferujemy współpracę w zakresie kompleksowej obsługi informatycznej małych i średnich przedsiębiorstw. Nasze działania nie ograniczają się jedynie do roli zarządzania zasobami oraz usługami informatycznymi przedsiębiorstwa. Oferujemy profesjonalną i optymalną obsługę informatyczną dostosowaną do potrzeb Twojej firmy. Poprzez systematyczne zadnia polegające na weryfikacji poprawności działania zaplecza IT, usuwaniu usterek oraz natychmiastowej reakcji w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej, gwarantujemy bezpieczeństwo i optymalizacje pracy Twojego przedsiębiorstwa. Nasza oferta jest najlepszym sposobem na ograniczenie kosztów oraz podniesienie jakości działalności.

Chcemy żeby nasi Klienci czuli się bezpiecznie i mieli tą świadomość, że mogą się do nas zwrócić w każdej sprawie. Dlatego zapewniamy fachowe doradztwo oraz dbamy o niezawodne działanie urządzeń i sieci.

Formy współpracy

Jedną z podstawowych działalności naszej firmy są stałe umowy serwisowe. Taka forma współpracy z Klientem zapewnia wysoką jakość pracy jego systemu komputerowego. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych (np. sieci). Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, jeżeli system Klienta, to jeden komputer z drukarką, urządzeniem fiskalnym i oprogramowaniem sprzedaży - w takim przypadku także oferujemy możliwość stałej współpracy przy zachowaniu relatywnie niskich cen i wysokiej jakości świadczonych usług. Umowa serwisowa zapewnia m.in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania.

Drugą metodą współpracy są usługi doraźne. Wiele firm nie wymaga stałych konsultacji. Oferujemy wtedy usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji i nasze doświadczenie. Warto nas sprawdzić tym bardziej, że nasze ceny nie są wysokie.

Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu, a usługi doraźne opłacane są jednorazowo za wykonaną usługę.

Najczęściej spotykane usługi wchodzące w skład umowy serwisowej:

  • Audyt sprzętu i oprogramowania
  • Pomoc przy wyborze najlepszych rozwiązań informatycznych
  • Odnawianie infrastruktury informatycznej przedsiębiorstw
  • Doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu i oprogramowania
  • Archiwizacja danych
  • Instalacja, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania wspierającego działalność firmy
  • Naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego, konsultacje w zakresie możliwości i opłacalności jego modernizacji
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
  • Usuwanie wirusów komputerowych oraz zapobieganie infekcjom
  • Administracja wewnętrznej sieci komputerowej
  • Administracja serwerem


Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów na podstawie:

  • Ilości komputerów pod opieką
  • Czasu reakcji na wezwanie - standardowo wynosi do 3h. Istnieje jednak możliwość indywidualnych ustaleń
  • Ilości bezpłatnych wizyt w miesiącu - zależna od potrzeb
  • Administracji serwerami - zależy od złożoności infrastruktury serwerowej oraz zainstalowanych systemów operacyjnych
  • Administracji wewnętrznej sieci komputerowej
  • Zainstalowanego oprogramowanie
Our website is protected by DMC Firewall!